Alla inlägg den 23 november 2006

Av L. - 23 november 2006 07:20

igår var det en till synes bra dag på jobbet, jag var pigg och alert och sprang omkring och flamsade som vanligt. sen nån gång vid sex, sju så kom det en cp-kund och kallade mig störd, dum i huvudet och sa att jag inte gjorde mitt jobb (kanske ska tillägga att jag innan detta sa; 'du har ingen rätt att skrika på mig, det är inte mig du ska vara arg på, JAG gör bara mitt jobb'), jada jada jada! det slutade med att jag fick hjärtklappning och var tomatröd i ansiktet för att jag var så fly förbannad. dels på kunden som tyckte att han kunde bete sig så här mot mig, att han var så feg att han först pratat med jour och betett sig någorlunda i alla fall (nja), men att sen när ingen chef är där lägga ut allt på mig, och dels på hans fru som bara stod bredvid och tuggade tuggummi med ungen på armen och inte sa nånting, och till slut på mig själv att jag bara tog emot skiten. jävla bajskväll! jag gick ut på parkeringen och började grina. en av mina största mardrömmar. jag jobbade inte mer den kvällen kan jag tala om! jag jobbade mest med att lugna ner mig själv. det var längesen jag var sådär arg. jag var fanimej ursinnig.sen åkte jag hem med uffe och kom hem redan kvart i nio, och då låg det ett lönespec på golvet som deklarerade att jag kommer få massa, massa massa lön! jag som trodde jag skulle få jättelite! andra chocken för kvällen, men den här ungefär hundra gånger roligare. gud hör bön eller nåt!igen:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards