Alla inlägg den 18 november 2006

Av L. - 18 november 2006 16:39

jag funderade lite idag vad det beror på att jag på senare tid dragit mig undan lite. antingen är det (vilket jag hoppas på) att jag har blivit alltmer trygg i mig själv och vågar stanna hemma på helgerna utan att känna press att jag missar nåt om jag inte går ut, eller så har jag helt enkelt blivit folkskyggare. igen. men jag är tveksam? jag känner mest att jag blivit en hemmatant som tycker det är bekvämare att stanna hemma i soffan än att behöva gå ut och bli sur på fulla människor. det låter nästan som att jag gått och gift mig eller nåt. kanske malmö igen i veckan som kommer, haha, jag är galen.22:52hm, känns ganska skumt. jag hade trevligt till en början men sen blev jag mest less och kände att jag lika gärna kunde dra hem och sova istället. det är liksom samma grej varje gång; samma band, samma människor, samma frisyrer, samma snack. NÄHEJ vad tråkigt.jag kände bara att jag inte orkade fejka längre, jag kom dit i ganska tråkiga kläder; det enda roliga med mig var typ en brosch och läppstift, men annars orkade jag fan inte. jag är inte så förtjust i värdinnan och födelsedagsbarnet (ingen är nog det), och jag är inte så bra på att låtsas att jag gillar folk. så jag kände att om jag stannade längre hade jag fått låtsas och nej tack till det. gud vad jag tragglar det här. men det är så jag känner.tror att min bror kommer vara lite trumpen att jag drog så tidigt; men det får han väl vara då.nu ska jag sova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards