Alla inlägg den 12 november 2006

Av L. - 12 november 2006 17:20

min lägenhet känns så tom och obebodd helt plötsligt. känner ofta så när jag är sjuk, det är som att jag inte orkar leva ut riktigt och då känns allt så kallt och ogästvänligt. och badrummet såg så kalt och tråkigt ut när jag kom hem från malmö.längtar tillbaka dit på ett sätt. men när jag var där saknade jag stockholm något ofantligt. fast ändå inte. kan inte förklara.sov fantastiskt bra inatt även om jag hade hög feber. brukar inte kunna sova då, bara oroligt. men ibland när man sover känns det verkligen som att kroppen suger i sig av sömnen; som att man behöver den väldigt mycket.snart, när jag har pengar igen, då ska jag åka bort igen. för man behöver inte göra av med så mycket pengar. jag åkte till malmö för 316:- enkel resa, och det är fanimej inte mycket. fryser om fötterna och om händerna. skulle vilja krypa ner i ett bad och bara ligga där och glo. dessvärre har jag bara en dusch. jag får stå-bada. glo kan man ju göra likväl.jag har blivit tillfrågad att skriva en artikel/krönika/whatever till en tidning för singeltjejer. ska nog göra't!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards