Alla inlägg den 21 november 2006

Av L. - 21 november 2006 08:49

varför irriterar jag mig så mycket på tanter? pensionärer? gubbar? nyss var det en gamling som var med på nyhetsmorgon och skulle skrapa triss (alltid gamlingarna som vinner, jag är jätteavis som vanligt men jag får skylla mig själv för jag köper aldrig lotter eller ens FÖRSÖKER vinna nåt), och han berättade med stort allvar att han skulle ge halva summan han vann till en kristen organisation i sin hemstad. jahapp. lycka till då. gud välsigne din gamla gubbstjärt.jag har ätit yoghurt med banan och fullkornsmacka med tre ostskivor och nu är jag påklädd och har borstat håret. om cirka 50 minuter ska jag gå till tunnelbanan där jag ska åka först till slussen byta till tåget mot mörby centrum som tar ungefär 20 minuter och där ska jag gå två trappor upp för att inhandla diverse småkrafs. så, nu vet alla precis hur allt ligger till.idag sent, imorgon sent. 21:58jag känner att det pirrar i mig, min kreativa ådra har vaknat lite till liv! det känns som det i alla fall. jag tror att det är jag själv som har knuffat igång den; allt skrivande har legat på is ganska länge nu känns det som. men jag måste känna ett hopp på sidan av detta nuet - 30 timmar i veckan, mala mala mala - jag måste ha nåt annat att tänka på. annat att tänka på är för tillfället små malmö-resor och skrivandet för brudtidningen.shit vad jag har snöat in på stevie wonder igen nu då. snart har jag lyssnat sönder både lately och part-time lover. ganska kul grej i lately; stevie sjunger "lately i've been staring in the mirror..". as if! det har han inte alls det! jäkla ljug-stevie!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards