Alla inlägg under december 2006

jo

Av L. - 25 december 2006 18:08

Varför har jag inte insett att det här är det bästa som finns tidigare? Jag kan ha musiken med mig i fickan!Vilka konstiga diskussioner man har. Men det roliga är att man kan diskutera helt till synes meningslösa saker med vissa personer och ändock kan det vara givande. Det blir bara roligt för man kan inte bärga sig tills man får höra den andras galna svar. Åh vad jag älskar sånt. Pratstunder som aldrig tar slut. Dom bara fortsätter.. och fortsätter..Med andra är det helt onödigt för man kommer ingen vart. Gud vilken kärring jag känner mig som. Jag är på en ganska låg nivå känner jag.

Av L. - 24 december 2006 23:19

Jag känner mig som världens tråkigaste kvinna. Det här är inte första gången jag gör så här nu. Bestämmer nåt, peppar, tjoho! Sen bangar. Det har hänt i alla fall tre gånger nu med Annsofie på senaste tiden, och x antal gånger tidigare med andra människor inblandade. Jag ska försöka göra en allvarlig analys och återkomma med vad jag kom fram till. Det är inget jag tycker är roligt att göra hur som helst. Förlåt. Kom precis hem från Enköping där jag firat jul tillsammans med Calles underbara familj. Speciellt beundrar jag A och S (Calles systers man och hans syster) som kämpar otroligt mycket med att ta hand om sin rullstolsburna mamma som har någon slags muskelsjukdom och behöver hjälp med i princip allt. Under hela dagen var dom med henne och gjorde allt för henne. Jag tyckte det var fint. Calles mamma slet som ett djur med allt. Ville säga, Anne gå och lägg dig och vila ett tag så tar jag hand om det här åt dig. Men det var lättare sagt än gjort. Dom är hur som helst underbara. Som sagt.Åkte med Calles systers mans syster hem till Stockholm igen och det känns skönt att vara på hemmaplan igen, trots det trevliga firandet. Det blev liksom lite mycket av det goda. Jag håller på att somna just nu.Jag har mycket i mig som jag vill få ut, måste sätta igång att skriva på allvar snart.GOD JUL.

Av L. - 23 december 2006 19:25

Rapport från julstress-stockholm:Orkar inte med det här! Varför ger sig folk in i det frivilligt? Jag är redan trött på julen och det är bara dan före dan. Längtar i och för sig efter att träffa Calle och hans syskonbarn. Jag är lite nervös över grejen att hänga med hans familj så pass länge. Sova över. Den biten. Men det kommer nog funka.Och varför i allsin dar pirrar det i magen som sjutton? Tänker på en viss.. person.... som.... inte..... är ... här.

Av L. - 22 december 2006 18:46

Jag är redan trött på julen. Kärringar som står och käkar nötter i affären som dom inte betalat för och mammor som ställer sig mitt för allting med sina barnvagnar och beter sig allmänt fascistiskt, pensionärer som kör i ultrarapid med sina permobiler och äger trottoaren. OCH SÅ VIDARE OCH SÅ VIDARE. Jävla människor. Jag längtar till juldagen.

Av L. - 18 december 2006 15:22

jamen visst, ring och var allmänt dum i huvudet och sitt och rök som en borstbindare och försök vara svår och låtsas att allt är frid och fröjd och sen säger jag vad jag tycker och då bara "amen ok, jag måste sluta nu, hejdå". vad var det? var det ett försvar för att jag inte skulle kunna säga nåt mer eller gör du alltid så?men det var ganska skönt. då fick jag det sagt och så har jag en ursäkt att säga hejdå och goodbye. jävla as.

Av L. - 15 december 2006 11:35

har sovit oroligt inatt, undrar om det är penicillinet? fast det låter ju ganska konstigt. jag var alltså hos doktorn igår, kom dit redan 17:35, hade inte tid förrän 18:00 egentligen. men det är en baggis, tänkte jag. det finns väl tidningar att läsa i väntrummet! men tji fick jag, det var nog det tråkigaste väntrummet jag sett på länge. inte en enda tidning! och typ två sittplatser. hur som helst var det en jättebra, ung läkare som var hur trevlig som helst. jag fick antibiotika, undersökningen tog på sin höjd 3-5 minuter. det kallar jag grejer det.det blir en låååång helg det här med vila, vila vila. kommer antagligen blir fruktansvärt tråkigt.

Av L. - 14 december 2006 07:37

det är jävligt irriterande att jag blir sjuk hela tiden. jag vaknade klockan fem imorse av att jag inte kunde svälja. fick ringa till jobbet och försöka göra mig förstådd genom stötvis kraxande. först skulle jag förklara vem det var som ringde. sen när det var avklarat hoppades jag att personen i fråga skulle fatta varför jag ringde. det funkade ganska bra. jag gillar fungerande kommunikation. synd bara att jag inte kommer kunna ha nån sån på några dagar. jag har nåt sånt här:

Av L. - 13 december 2006 00:32

efter jobbet gick jag till pet sounds och drack typ hundra öl med calle, oj, blev visst lite packad. vi bestämde på fyllan att vi åtminstone ska åka till england i maj på soul-festival, och om vi har råd - new york nån gång snart. fan vad pepp jag blev. fast det är ju såklart lite såna grejer man tyvärr bestämmer på fyllan och sällan utför. men man vet ju aldrig. calle är bra, vi kan nog slutföra det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards