Alla inlägg den 3 november 2006

Av L. - 3 november 2006 14:04

veckans i-landsproblem: jag har fluktat efter en jättefin klänning på h&m i flera månader nu (den tar aldrig slut heller, den fortsätter att hänga där på sin galge, jävla skitfina klänning), och idag fick jag till slut tummen ur röven och gick och provade den. den satt jättefint! ja! oh! jävla skitfina klänningsjävel.men så började jag tänka: okej, den kostar 298:-, helt ok pris, men kommer jag använda den? sen började jag grubbla och kände att jag aldrig i världen skulle kunna klara mig utan det här jäkla plagget. sen insåg jag hur jag höll på, helt besatt av ett plagg. jag var hursomhelst en duktig flicka och gick därifrån (vilket inte utesluter att jag kommer gå tillbaka och stryka lite med fingrarna över den igen).veckans i-landsproblem II: jag har värk i armarna efter att ha burit kassar runt i stan.snart ska jag duscha varmt, skrubba mig, smörja in mig och sen lägga mig under en filt i soffan och läsa bok. jag vet, jag har det fantastiskt bra.vet inte om jag kommer orka gå på klubb ikväll. hm, nej.22:47känner ett stort obehag över att gå till jobbet i helgen. allt pga av det som hänt idag på jobbet. har dock bara hört bitar av det, men det fick mig att må illa och bli nervös, jag kanske bara är överkänslig men jag tycker sånt är läskigt. speciellt efter min lilla historia med rånare förra året. uschiamej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards