Alla inlägg den 1 november 2006

Av L. - 1 november 2006 18:55

idag började det snöa. idag började det storma. men för en gångs skulle stormade det inte i mig. jag har lyckats ställa mig på sidan om, när jag kom hem diskade jag och sjöng och tänkte att saker inte är så illa ändå.var på h&m och försökte panik-införskaffa halsduk/vantar/mössa, men orkade inte trängas med 1524 fjortisar, så jag gav upp. sen gick jag ut i snöstormen och önskade att jag hade halsduk/vantar/mössa, men kan du tro't, jag tog mig hem ändå!19:30helt GALET det här! när jag kom hem så var det hyfsat "lugnt" väder, visserligen snöade det och blåste, men jag tyckte att det var relativt lugnt.sen slår jag på tv:n och tv-reportern bara: "nu ska jag vi prata med vår utsända som befinner sig på skanstullsbron där det för närvarande är helt stopp, det står bilar överallt och götgatan är blockerad av en buss som inte kommer fram."NÄR HÄNDE DET HÄR? all buss-och tågtrafik i princip hela uppland är inställd. TACK GUD att jag bor inne i stan och att jag inte ska nånstans ikväll. jävla skitgud och jävla skitväder.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards