Direktlänk till inlägg 4 februari 2007

joy

Av L. - 4 februari 2007 19:03

alltså jag tycker att det här har gått väldigt bra hittills, har nog aldrig haft så här mycket flyt med nån som nu. jag tänker att jag måste göra som magen säger, men det är sjukt svårt och så tar jag mod till mig och ringer för det är vad magen säger att jag ska göra men så känns det plötsligt nervöst och det har det inte gjort innan och jag känner mig dissad även om jag kanske inte alls har nån anledning att vara orolig. jävla helvetes skit vad jag är dålig på sånt här. eller så behöver jag bara lite träning? känner för att titta på anders och måns eller nåt? eller galenskaparna. kan inte anders och måns släppas på dvd-box?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L. - 12 mars 2007 09:39

jag känner mig nästan lite blyg, har inte varit här på länge. vet inte ens om jag har skrivit nåt inlägg sen jag köpte min nya dator. eller jo, det har jag nog gjort. jag är som vanligt sjuk, hostar som en nerrökt gnu men jag börjar bli bättre. jag ...

Av L. - 18 februari 2007 18:09

helgen har varit bra. har fixat med lägenheten ganska mycket, gjort av med sjukt mycket pengar. men det känns bra. det känns mycket rymligare här nu och det är mycket finare. har slängt mycket grejer. bl a min gamla dator. det känns bra, som att börj...

Av L. - 2 februari 2007 21:33

ganska irriterande grej. jag har suttit rastlös hela kvällen och väntat på att nåt vettigt ska hända. drog iväg på nåt förfestartat där bl a min bror befann sig, men så fort jag kom ut (efter en timmes plattångande av hår) så insåg jag att det hällre...

Av L. - 30 januari 2007 09:19

Väldigt underlig känsla i natt. Vaknade med ett ryck och sa upprört till mig själv "men herregud, hon kan ju dö!", och sen började jag rota bland grejerna på mitt nattduksbord. Jag tror att jag drömde att jag givit nån stackare ett piller eller nåt s...

Av L. - 28 januari 2007 19:54

nu är jag trött på svenskarna igen. eller på människor i allmänhet. gruffigheten på tunnelbanan, sura miner, besserwisser-attityden. trött, trött trött! jag kompletterade de sura minerna med att gå hem och laga en fantastisk middag med halloumi, c...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards