Alla inlägg under mars 2007

Av L. - 12 mars 2007 09:39

jag känner mig nästan lite blyg, har inte varit här på länge. vet inte ens om jag har skrivit nåt inlägg sen jag köpte min nya dator. eller jo, det har jag nog gjort.jag är som vanligt sjuk, hostar som en nerrökt gnu men jag börjar bli bättre. jag hade tänkt ringa och försöka få en tid hos min husläkare för att verkligen kolla upp mitt immunförsvar. förra gången när jag tog upp det (jag har varit på besök hos dom några gånger) så sa min läkare bara "nej men du vet, vissa blir alltid sjuka, andra blir det nästan aldrig!" jaha, men tack så mycket för det uttömmande svaret! då känner jag mig glad och nöjd igen och går hem med ett leende på läpparna!tänker INTE godta ett sånt svar igen. hade känt mig halvrisig i flera dagar, men knaprade antiförkylningspreparat som en dåre för att hålla det borta. men tji fick jag, torsdag kväll säger det PANG, jag ligger bokstavligt talat och skakar och frustar efter att ha fått en sån frossa som... jag aldrig fått förut.40,5 i feber, tjipp! och helgen - ja. kan inte klaga. det har varit mycket trevligt. även om den har gjort mig mycket förvirrad också. orkar egentligen varken tänka eller skriva om det men tvingar mig själv för det har uppenbarligen ett behov av att komma ut. UT MED DIG DIN JÄVLA KLUMP.det är 10-12 grader ute. tänk om våren är på väg!jag vet inte vad jag skriver för skit. visst är jag glad om våren är på väg men det där var bara nåt larvigt mellansnack för att jag inte orkade skriva om det jag verkligen borde skriva om.vad jag känner, det känner jag på riktigt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards