Alla inlägg under januari 2007

Av L. - 30 januari 2007 09:19

Väldigt underlig känsla i natt. Vaknade med ett ryck och sa upprört till mig själv "men herregud, hon kan ju dö!", och sen började jag rota bland grejerna på mitt nattduksbord. Jag tror att jag drömde att jag givit nån stackare ett piller eller nåt som kanske inte var så snällt? Eller vad? Hur som helst så började jag gråta också. Otroligt obehagligt. Ibland när man drömmer så vet man att det inte är ett dugg sant när man vaknar, men vissa gånger.. då kan man liksom inte komma bort från känslan. Det naglar sig fast på något sätt. Så var det nu. Sen gick jag på toa och satt och fnissade, alternativt avslutningsgrät efter min konstiga upplevelse. Jag har ringt ett viktigt samtal idag. Jag ska ringa fler, ska bara samla mod.

Av L. - 28 januari 2007 19:54

nu är jag trött på svenskarna igen. eller på människor i allmänhet. gruffigheten på tunnelbanan, sura miner, besserwisser-attityden. trött, trött trött!jag kompletterade de sura minerna med att gå hem och laga en fantastisk middag med halloumi, cous-cous, champinjoner och vitlöksmojs. nu är jag så mätt att jag håller på att spricka och planerar att gå och lägga mig mycket snart även om klockan inte ens har slagit åtta.igår köpte jag för övrigt en dator för 8777,50! otrolig pepp!

Av L. - 25 januari 2007 20:27

människor är roliga. idag när jag var på åhléns så ställde jag mig bredvid en kvinna som stod och bläddrade bland ett ställ med rea-kläder. skrämt - liksom helt bestört - tittade hon upp på mig och flyttade sig genast åt sidan. tog genast ett stort kliv åt höger. rädd. människa för nära, akta dig! inte stå tätt! jag är svensk, bäst att passa in i rollen!jag tyckte att det var ganska komiskt, så jag fortsatte att ställa mig bredvid henne. till slut kanske det blev jobbigt på riktigt för den stackars människan. men desto roligare för mig. jag har nu avfärgat håret så att det inte längre är mörkbrunt (roligt att jag har försökt mig på den färgen nu för andra gången på kanske tre månader) och jag var orange-hårfärgad i kanske tio minuter. nu går det åt ljusbrunt igen. jobba i helgen, kan funka. känner inte total opepp i alla fall!nedanför bild på mig och heidi efter ca 143 öl på kvarnen förra måndagen. vilken härlig tid!

Av L. - 20 januari 2007 12:19

min bror och hans dam är nere i göteborg på p3 guld-galan och ska dela ut pris. jag är lite stolt. eller jättestolt. han har nu ringt två gånger på en timme och berättat om vilka kändisar han antingen spottat eller pratat med. bl a lars winnerbäck i hissen. jag är trött. äter penicillin igen.blev tipsad om nåt bakteriedödande medel man kunde köpa på apoteket som kanske kunde förebygga. ska försöka.trött, trött trött.

Av L. - 11 januari 2007 23:45

när jag kommer hem på kvällarna tycker jag om att:sätta mig i soffan, klä av mig alla kläderna och lägga upp fötterna på min kista.klia mig över hela kroppen. krafs, krafs. ah.prata med alla jag känner på msn (funkar oftast inte så jättebra, för alla jag känner har definitivt inte msn).om så är fallet - njuta av att jag är ledig imorgon.nu är så fallet. jag är ledig imorgon och jag ska gå och kolla på en lägenhet klockan elva. värsta flashigt.

Av L. - 10 januari 2007 22:27

ja, vad ska man säga. jag har haft några fantastiska dagar/kvällar/nätter. samtidigt har jag varit lite deppig. jobbig mix, allt går upp och ner. vet att det delvis kan bero på mitt tillfälliga uppehälle i pms-land, samt att det är den årstiden. men kan inte riktigt släppa det. jag ska inte vara deppig! jag ska vara glad! så har ju det senaste året sett ut. igår var jag ute med heidi och rikard m fl, sen gick vi vidare till kvarnen och det var riktigt trevligt. jag var och dansade ikväll på chicago, men dansade bara ungefär tre danser sen sjönk mitt självförtroende till botten. hittade inte rytmen alls, kändes som mina danspartners bara tyckte jag var dålig. men madelin har nog rätt i att jag måste gå dit oftare och hålla mig uppdaterad. nu var jag lite ringrostig. men nu ska vi vara glada.imorgon ska jag jobba sent. sen är jag ledig på fredag, då ska jag kolla på lägenhet! TJOHO!

Av L. - 7 januari 2007 11:06

jag är både ledsen och glad. e ligger på sjukhus, a har fått panikångest. det som gör mig glad är att det blev en väldigt lyckad kväll igår!efter klockan ett ska vi vara på sjukhuset och hälsa på e.

c

Av L. - 6 januari 2007 17:05

skulle egentligen fixat med lägenheten idag men det sket sig för att en viss häxa till kvinna ansåg sig rätten att bara ändra sig helt plötsligt. så jag hörde av mig till I och sa att det inte skulle bli nåt.ungefär två timmar senare ringer häxan och säger att hon "tänkt över det hela" och nu FICK jag göra om trots allt. börjar allvarligt tycka att hon är obehaglig. jag har gått med i bostaddirekt nu och ska kolla runt lite efter andra lägenheter. jag är förkyld, försöker göra nåt åt det. knarkar en massa förkylningspreparat. ska snart hem till fredrik och kanske dricka lite öl och spela tv-spel.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards