Alla inlägg under oktober 2006

Av L. - 7 oktober 2006 19:35

jobbar helg. har haft mensvärk. kommer ha det imorgon också. tjoho!jag sitter hemma hos åsa, hon ska måla sin vägg och vi dricker folköl och är allmänt glada över att vi bestämde att avsluta den här dagen på det här sättet. min mage är fortfarande ett virr-varr, det fladdrar och pirrar och håller på. vi får se hur den här karusellen slutar.

Av L. - 5 oktober 2006 08:34

kändes dumt att jag överhuvudtaget gick upp imorse.

Av L. - 3 oktober 2006 15:27

vilken fantastisk jävla dag. imorse - frukostdate. helt pirrig i magen. hela dagen i en enda dimma. träffade fredrik, vi härjade omkring lite. käkade lunch. mailade på ett jobb som det var annons om i tidningen idag. kände att jag gjort bra ifrån mig när jag klickade på "skicka". några timmar senare när jag och fredrik står på emmaus och strökollar lite så ringer dom och frågar om en intervju! haha! helt fantastiskt.jag är i ett rus som jag aldrig vill vakna ifrån.nej, jag har inte börjat knarka.

Av L. - 1 oktober 2006 19:36

fitta fat handgranat, jag som hade tänkt att håret skulle bli brunt när jag färgade det. inte SVART. vill inte ha svart hår! och nu smög jag iväg i svart plupp-hår till vivo och köpte blonderingskräm av samma kassörska som jag köpte den "bruna" (yeah right) färgen av, men jag tror att hon inte kände igen mig. jag är ju ett svarthårigt troll nu. GILLAR DET INTE.i alla fall så kom jag hem och började blanda blonderingen. men det såg så lite ut. så jag sket i det. för tänk om jag hade lyckats täcka bara halva håret med blondering och sen bara.. slut! det går ju inte. så jag tog mitt förnuft till fånga och slängde allt oanvänt. jag tycker att det var ovanligt vettigt gjort av mig ändå. men jag har bränt totalt hundra spänn idag på dumma grejer.nåt som ändå gör mig glad:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards