Alla inlägg den 15 oktober 2006

Av L. - 15 oktober 2006 08:24

jag är beroende av millencolins "E20 norr", kan vara världens bästa låt. och kolla så söta dom är!vaknade vid kvart över sju och var helt nipprig, känner mig redan jättenervös för kryssningen och kan inte riktigt sitta still. gick in på på silja lines hemsida för att kolla vilket däck vi ska bo på, och vi ska bo längst ner under bildäck! aaah, jag blev ju inte mindre nervös efter det kan jag tala om. jag tror jag har lite båtskräck/vattenskräck allmänt. när jag var liten t ex tog det jättelång tid innan mamma fick iväg mig till simskolan för jag var livrädd (kan ha varit för att jag trodde det fanns hajar i bassängerna i och för sig).men det är nog bra att jag går upp tidigt idag för annars kommer jag inse vid ett idag att just ja! vi ska ju på kryssning, det kanske är en bra idé att börja packa. vi får se hur min dag blir. JAG ÄR SÅ NERVÖS.känner mig lite larvig som beter mig så här. det var likadant förra gången. och heidi som jag åkte med då var lika nervös, hoppas att åsa kan lugna mig sen. hoppas hoppas hoppas!igår var jag utslagen nästan hela dagen, känns som att jag slösade bort en ledig dag i mitt liv till att ligga på soffan och glo. fast jag var ute två gånger i alla fall, den ena gången var jag till vivo och den andra gick jag hela vägen till ringen! otroligt va (och väl där inne gick jag i min egen lilla värld och märkte inte att jag höll på att krocka med ett gammalt ragg som strosade omkring med en hel grupp som såg ut att vara kanske hans familj eller möjligtvis hans nya tjejs familj, och jag bara tittade stumt på honom och nickade, även fast att han hälsade artigt)?för första gången har jag också varit rädd när jag ska gå och lägga mig, enbart på grund av en sketen bok. det är den där vampyr-boken (ja ni läste rätt, LINDA och VAMPYR-BOK på samma gång, jag tror knappt på det själv) jag fick av fredrik. den var visserligen ganska läskig från början, men nu börjar det grävas i människokroppar och det blöder överallt och jag låg där i min loftsäng och vred på mig och tänkte att det nog var lite läskigt med vampyrer ändå. jag ska bo under bildäck. innebär det att vi kommer sova under vattnet?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards