Alla inlägg den 29 oktober 2006

Av L. - 29 oktober 2006 01:32

jag är lite full, jag är också lite irriterad. mest över att det hänger galningar och skränar och för ett jäkla liv utanför min port jämt och ständigt, fick armbåga mig fram för att överhuvudtaget komma fram till den i natt när jag kom från tunnelbanan. WIAAAH BLAALALLALAA JABA OCH SÅ SA JONNY BA IIIIIIIIH låter det nästan jämt. är ganska less på det. men å andra sidan.. jag bor inne i stan. eller rättare sagt; på söder. jag får skylla mig själv. så är det.har haft en bra kväll. har fattat ett ganska bra beslut med hjälp av mina underbara vänner. fan vad jag saknat a-s har jag insett, nu när hon var nära mig igen.godnatt!17:03lite senare, lite nyktrare.insåg mitt uppenbara trötta tillstånd och bakishet när jag tänkte att jag skulle öppna min dörr med sl-kortet. HAHAHA! har haft en fin söndag, inte så mycket ångeset. bara lugn och ro. kanske för att jag har fattat lite beslut. dock lite känningar av astman. måste ringa doktorn imorgon. måste.har varit på liten promenad med åsa, sen kom vi på att fika var mycket bättre (och varmare), så det gjorde vi. mysigt värre. sen tog jag den långa vägen hem, dvs med bussen. bredvid mig en man som svagt doftade surt av inrökt och gammal alkohol. han glodde äckligt och satt och gned sina händer. blev äcklad. åter igen insåg jag när jag satt och tittade ut över stockholm hur fint det är. linda hjärta staden!imorgon är jag fortfarande ledig. hur bra som helst!20:03jahapp. nu kom söndagsångesten. måste den där skrabban ringa och vara jobbig? hon uppför sig allmänt konstigt tycker jag. och så kan hon aldrig komma ihåg mitt namn, ändå har vi "känt" varann sen i maj-juni. försöker dock att bara ignorera.mår lite illa, tänkte att det var bara för att jag inte ätit nånting sen frukost. sen åt jag. mår fortfarande illa.men men, ska inte klaga mer nu.mitt hus:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards