Alla inlägg den 30 augusti 2006

Av L. - 30 augusti 2006 20:20

två - nej tre - kvällar i rad har jag tillbringat i soffan, kollat på film och käkat glass. har insett att jag håller på att utveckla ett beroende av sia's chokladgräddglass.försöker titta på idol men jag blir så provocerad av den dryga juryn att jag är tvungen att göra annat.jag måste säga att jag blev väldigt förvånad i måndags, men samtidigt var det något jag väntat mig. den lilla, egentligen ganska oviktiga informationen fick mig ändå att inse ett och annat. tack. kändes som att du berättade det av en anledning? du lär ha vetat om..?oj vad kryptiskt allt blev. men jag känner att jag vill ha det så ibland.jag har haft hosta nu ett par dagar. nu kom det tillbaka.känner att jag skulle vilja gå och lägga mig redan nu. vill bara sova, känna att jag har tolv timmar på mig innan jag måste upp igen och åka till k-rauta och säga "har du kod på ditt kort?". är så fruktansvärt less på den meningen. och jag är så less på alla puckon man tvingas träffa varje dag (och nu syftar jag fortfarande på kunderna).igår åkte jag och fredrik till hökarängen och hämtade upp hans och åsas cyklar, och sen hade vi lite race runt där i krokarna, och sen hem till högdalen. hemskt jobbig uppförsbacke i slutet. men kul var det. jag älskar att cykla!ska borsta tänderna nu. klockan är 20:30.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards