Alla inlägg den 11 augusti 2006

Av L. - 11 augusti 2006 12:31

ledig igår, ledig idag. hur skönt som helst.igår gick jag, åsa och chrisse till snotty där calle spelade skivor. drack isvatten, håller tajt i budgeten nu inför smålands-trippen. det blir jag, calle och tre killar till som åker. känner bara calle, hoppas det funkar ändå.efter snotty gick vi till carmen en stund, chrisse skulle träffa en dejt. vi hittade honom, och några därtill. hans polare var helt galna. det hela slutade i allsång och allmänt skrän. ganska kul. sen gick åsa och jag tröttnade också. ville bara hem. dom andra gick till clarion tror jag.har sovit oroligt, vaknat med nackspärr två morgnar i rad. vaknade vid fyra och kunde inte slappna av. bara svettades och låg och vred mig. ska träffa alexandra vid halv tre idag vid svampen (herre jisses, inte ofta jag flanerar runt stureplan). vi ska prata om fortsättning med lägenheten. är lite nervös. hoppas på en god sådan fortsättning.är en ganska glad skit. förutom karlar & strul. men egentligen, det blir bara strul om jag gör det till det. så skit i det. allt är fiiint!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards