Alla inlägg den 2 augusti 2006

Av L. - 2 augusti 2006 00:21

Ok, jag är så förvirrad men jag vet inte varför egentligen eller det vet jag visst men om det kommer över mina läppar så blir det för tydligt och då orkar jag liksom inte med det. Det är så konstigt, det är så konstigt att känna, det är känsligt och konstigt, varför händer det här just nu? Inte för att det är dumt men varför just nu? Jag har sällan varit med om så händelserika perioder som den nu, hörrudu, hejochhå, jaha godnatt.Tältet luktade mögel, jag lade ner det i påsen som såg ut som en jättestor kondom igen, där får det ligga. Hoppas det inte är hål på det. För om det är hål på kondomer då vet man hur det kan gå. Men nu är det ju bara en påse med ett illaluktande tält i. Men ändå. Tänk vad som händer, jag vågar inte titta. Jag vågar inte höra. AAAAAAA jag håller för, jag vill inte veta!Ätit för mycket feta saker, mår lite skumt. Fick krama brorsan i alla fall, det värmde och mina promenader är guld värda. Jag ska inte sluta gå, nu när det går så bra.Fem dagar i sträck: Romantik.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards