Alla inlägg den 6 augusti 2006

Av L. - 6 augusti 2006 15:27

Försöker gå igenom dom senaste veckorna för mig själv, men det är mest förvirrande. Jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska våga ta fram vad jag verkligen känner eller om jag ska lägga skalet på. Känner mig ganska ledsen just nu. Mest för att jag känner att jag har svikit mig själv. Jag vet egentligen inte om jag har gjort det, men det känns så. Jag vill inte göra mig själv illa egentligen, men det är som att jag går på rälsen, runt runt runt. Samma ekorr-hjul, bara snurra runt runt runt. Jag har legat på soffan och mått illa, velat kräkas. Vet inte om jag har ätit något dåligt eller om det bara är jag i största allmänhet. Blev besviken på dig för att du aldrig visar något, du bara är en "jaha"-människa som suckar och inte visar någon reaktion. Jag hade behövt höra en reaktion av dig igår men jag fick ingen. Jag äter mina B6, jag har min loftsäng. Jag har ganska mycket. Ändå är det så mycket annat som jag längtar efter.Det här har ändå varit en fantastisk tid. Imorgon börjar jag jobba igen, det känns faktiskt ganska skönt. Jag behöver rutiner nu. 16 dagar räckte för mig. Saker jag tänker på just nu:Cola (bra mot bakfylla)Mamma Idioter till karlarRoadtrip om två veckor!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards