Alla inlägg den 22 juli 2006

Av L. - 22 juli 2006 17:05

Ny dag, nya mål!Jag vaknade på Löjtnantsvägen nånstans i närheten av Stadion, det var stekhett och jag hade konstig frisyr (för jag hade svettats och sen hade mitt hår torkat och sen hade jag svettats igen och efter ett tag får håret liksom en konstig form av all hit-och-ditande). Känner att jag är fruktansvärt hungrig, men vet att det kommer dröja ett tag innan jag får någon mat. Frustrerande känsla. Tvåhundra spänn på mig, det är i princip det enda jag äger. Känner inte att det är läge att sätta sig och käka ute nånstans.Kommer hem och diskuterar gårdagen på msn, sen ringer Fredrik och påminner om att jag ska gå till bolaget. Känner mig grymt skabbig när jag struttar dit med gårdagens smink fortfarande fastkladdat och samma kläder (dock hann jag med en dusch borta på löjtnantsvägen). Men tänker ändå; jag är inte värst i alla fall! Det är semester, nu får man tillåtelse att hänga på bolaget och bete sig lite annorlunda än vanligt (detta är naturligtvis något jag talar om för mig själv för att ångesten inte ska ta över alltför mycket såhär på en solhet lördagseftermiddag i slutet av juli).Åsa kommer över. Fredrik möter jag upp vid åtta. Allt kan bli bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards