Alla inlägg den 8 juli 2006

Av L. - 8 juli 2006 17:29

Skön dag, det känns som att det sjukt längesen jag var ledig men nu är jag det äntligen! Men vad händer då? Jo jag håller på att bli sjuk! Galet. Men det känns ok ändå. Har fått igång internet i nya lägenheten, teknikern var här idag och fixade nya uttaget. Jag kände mig som en oteknisk blåst brud som satt vid köksbordet och frågade om allting. När han gått så funkade det ändå inte, så jag ringde Upc (det mest uppringda numret från min mobil) och människan säger bara "jaha, ja jag ser att du inte kopplat in modemet i datorn". Hur kan han se det?! tänkte jag först men sen insåg jag att det nog inte var så konstigt. Men ändå. Då kände jag mig ännu mer som om en oteknisk blåst brud. Gick inte ut nånstans igår. Jag, Ellinor och Ann-Sofie var hemma hos mig och åt jättegod mat och hällde i oss stora mängder öl och chapel hill. Jag tror att jag blev lite full, men samtidigt var jag helt slut, jag däckade på soffan. Det är sällan jag känner att jag är så pass trött och utmattad att jag inte klarar att hålla ögonen öppna. Jag vaknade fem på morgonen av att jag var helt blöt av svett. Loftsäng, tropisk hetta ute - ingen bra kombination!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards