Alla inlägg den 9 juli 2006

Av L. - 9 juli 2006 15:06

Jag är sjuk! Det kan inte vara sant! Ligger i soffan och frustar med feber. Men på ett sätt är det ganska skönt. Jag har en väldigt god ursäkt att bara ligga inomhus hela dagen och äta onyttigt.Christine och Annica kom hit igår, vi drack allt och lite till. Förstår fortfarande inte hur jag lyckades med grejen att inte bli dyngrak. Vi träffade några tyskar på B.O som bjöd oss på sprit hela kvällen, sen gick vi till Kelly's (!) och där stötte vi på konstiga karln som frågade om det var en jordgubb jag hade på fingret på Gear fest. Hur som helst, jag förstår vid den här tidpunkten heller inte hur jag lyckades hålla mig stående. Sen minns jag inte vart vi tog vägen riktigt.. eller jo. Vi åkte en hel massa taxi och till slut gick vi hem till Annica allihopa men tyskarna var inte så spännande längre, jag mådde mest kasst och gick hem. Annica ringde på förmiddagen och hade ångest, hon var fortfarande full. Men jag var bara sjuk.Har sjukanmält mig. Skönt.Sån här vill jag ha:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards