Alla inlägg den 26 september 2006

Av L. - 26 september 2006 18:16

Jag är med som testperson på Karolinska! Dom behövde personer med eksem, och hey here i am! Man får ett "arvode" som dom kallar det. Man tackar, man tackar. Jag går gärna till doktorn bara jag får betalt.Idag är jag ledig. Ändå var jag uppe vid åtta, jag tänkte att jag skulle utnyttja min dag i frihet till fullo. Fixade och städade lägenheten, blev ganska nöjd att ha det gjort. Sen kom Fredrik och lämnade av ett par skor han hade köpt. Varför vet jag egentligen inte. Orkade kanske inte bära på dom. Han kom aldrig och hämtade dom. Nehepp.Var på stadsmissionens stora butik vid trekanten, mestadels jag och tiotusen pensionärer som gick och klagade över sina åkommor med varandra. Jag kände mig helt slut inombords, insåg att jag inte orkade med människor och socialt umgänge idag. Jag ville bara hem hem hem igen.Väl hemma är jag nu sjukt uttråkad. Funderar på om jag kanske skulle ta och byta påslakan eller något annat spännande.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards