Alla inlägg den 3 september 2006

Av L. - 3 september 2006 11:04

Vilka kurvor. Vilka berg-och dalbanor. Igår blev jag nervös (nej okej inte riktigt, men kanske inombords) när han killen från fritz corner ville ta kort på mig. och jag var nog ganska dryg mot han killen som började prata om mina tatueringar och sjöng "rockabilly deviiiil". och han bara: "jag har på armarna, jag har på bröstet". men jag hade ingen lust att se hans tatueringar just då. dansade hela fredagen, glömde allt vad vänner hette, vet inte var dom tog vägen. blev ganska full. träffade upp åsa. vi gick till skeppsbar. äcklig kille stalkade mig, men min kära väninna skällde ut honom och sa åt honom att sticka. han sa seriöst: "är du fruktbar?"heidi och rikard bor fint där i fruängen. vi käkade jättegod sallad och falafel och sen hängde vi i vardagsrummet och lyssnade på gamla hits och drack öl.uteserveringen, det var lite folk. heidi var trött. träffade på t, han som jag bara träffar då och då med långa mellanrum. han var rysligt packad. han skulle flytta till lettland. kände en viss besvikelse, men varför egentligen? inget att ha. lisa bekräftade mina tankar när hon kom, berättade att han kom från samma stad som hon och att han var.. inget att ha. jahapp, hej svejs!träffade madde och hennes kompisar, sen chrisse och co, hennes nya karl. folk från jobbet var där.. otippat?gick in, men ingen höjdarkväll. gick tidigt. hej svejs, tjipp tjipp.idag måste jag städa. måste måste. det ser förskräckligt ut. känner för att fika och hänga. får se hur det blir!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards