Alla inlägg den 2 december 2006

Av L. - 2 december 2006 20:59

kära blogg.idag har jag jobbat. först var det jobbigt, sen blev det lite bättre. efter jobbet var det mycket fniss, sen åkte jag till en restaurang som heter indian garden och så käkade jag med annsofie och hennes vänner. drack en öl, sen gick jag hem, fast planen var egentligen att möta upp dom inom en timme igen. började dock må väldigt skumt på vägen hem. nu sitter jag här och mår illa. är orolig att det var nåt med maten. fasen vad min mage är känslig ibland.jag längtar efter karln, fast samtidigt så känns allt så vackligt. kanske för att allt hänt så snabbt. jag är lite förvirrad tror jag. men det blir förhoppningsvis klarare inom några dagar.jag hade tänkt gå och lägga mig snart. ska fortsätta läsa den läskiga boken.fick just ett infall att skriva JAG ÄLSKAR ER ALLA, men oj, haha, jag hann hindra mig själv. men nu står det där i alla fall. HOHOHO.rolig bild:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards