Alla inlägg den 30 juni 2006

Av L. - 30 juni 2006 22:42

Är hemma nu. Har jobbat, det var ganska lugnt. Åkte med David hem och han körde som en galning, han bara sa "oj nu kör jag olagligt igen" hela tiden och sen "hoppas du känner dig trygg med mig som förare". Det blev lite galet. Men till slut lyckades jag ta mig hem. Det känns som hela stan är öde. Kanske för att den verkligen är det också. Ganska skönt att jobba i helgen, för jag har inte så mycket pengar. Men det känns lite ensamt. Alla är borta/ska bort. De flesta drar till Live n Jive. Men inte min bror! Inte jag! Förra året var jag på Live n Jive och det var stekhett och jag brände ryggen. Jag var sjukt bakis på morgonen och åkte till Missy och fixade håret. Nu kommer det vara stekhett och jag kommer inte vara bakis utan åka till jobbet och sitta vid en fläkt istället.Längtar tills på tisdag. Känns hur bra som helst att flytta. Känner mig rastlös. Vill bort härifrån. Känns äckligt och inte jag här. Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards